loading...
رئال کلاب
آروین بازدید : 21 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

رئال کلاب -سرمربی رئال مادرید پاسخ مورینیو را نداد تا جنگ لفظی شان به پایان برسد.

رافا بنیتس، سرمربی رئال مادرید، زیر بار جنگ لفظی با مورینیو نرفت. همسر بنیتس گفته بود که این مربی هر جا می رود باید کثیف کاری های مورینیو را درست کند. مورینیو هم در پاسخ همسرش گفته بود که او گیج شده و متوجه نیست چه می گوید. مورینیو مدعی شده بود که بنیتس اینتر میلان که بهترین تیم آن دوران اروپا بوده را از او تحویل گرفته و آن را خراب کرده است. بنیتس اما در پاسخ به خبرنگارانی که می خواستند جواب این اظهار نظر را بشنوند گفت:«نظر مورینیو؟ من مربی رئال مادرید هستم. من فوتبال را دوست دارم، فوتبال را می فهمم و به این دلیل فقط درباره فوتبال صحبت می کنم. ما اینجا (چین) هستیم تا برای بازی با میلان آماده شویم و تورمان به خوبی پیش می رود. می خواهم درباره حال و آینده صحبت کنم و امیدوارم برای سال های طولانی در مادرید باشم».

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام گزینه موجود جانشین مناسبی برای کاسیاس است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 280
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 1,025
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 2,314
  • بازدید سال : 14,172
  • بازدید کلی : 49,058