loading...
رئال کلاب
مجتبی بازدید : 93 جمعه 23 مرداد 1394 نظرات (0)

رئال کلاب: علت بازی نکردن ده خیا در بازیهای اخیر یونایتد این است که خود این دروازه بان انگیزه ای برای بازی کردن ندارد.
در حقیقت زمانی که هوک ، مربی دروازه بان های یونایتد از او پرسیده است که آیا تمایلی به بازی کردن دارد یا نه ، پاسخ او منفی بوده است.
به نظر می رسد که ده خیا در این تابستان هر چه از دستش برآمد برای بازی کردن در رئال انجام داد و این رئال است که فعلا به عهدی که با این دروازه بان بسته وفا نکرده است.

مجتبی بازدید : 78 جمعه 23 مرداد 1394 نظرات (0)

رئال کلاب: دیتر هکینگ ، مربی ولفسبورگ حرفهای قبلی خود در مورد  تمایل رئال به خرید دی بروین را تصحیح کرد.
وی اظهار داشت :” در وهله اول باید بگویم که هیچ پیشنهادی برای کوین دی بروین نداریم. نکته دوم این است که نمی خواهیم جدا شود و فروشی نیست. نکته سوم این است که رویش حساب می کنم و نباید به شایعات اهمیتی دارد.”

مجتبی بازدید : 32 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (1)

رئال کلاب- به گزارش نشریه AS، رسانه فرانسوی Le Parisien مدعی شده است که سران باشکاه پاریس سنت ژرمن با جدایی احتمالی تیاگو موتا به این فکر افتاده اند که یک بازیکن را برای جایگزین کردن وی جذب کنند.

به گزارش این مبنع فرانسوی آن ها که می دانند با وجود عدم علاقه آن ها به فروش موتا این بازیکن به هر صورت خود را به اتلتیکومادرید می رسانند، بر روی جذب تونی کروس به عنوان رهبر خط میانیشان تمرکز کرده اند. کروس که فصل پیش به رئال مادرید پیوست، در خط میانی تمرکز و توانایی ها بالایی دارد و می تواند در دو پست بازی کند، کاری که فصل گذشته برای کارلو آنچلوتی انجام داد.

با این حال نام کروس بیشتر از دیگر ستاره ها در دفتدهای پاریس شنیده می شود ولی آن ها می دانند که جدا کردن و گرفتن این بازیکن از رئال در حال حاضر یک ماموریت غیرممکن به نظر می رسد و از همین رو به گزینه های دیگر برای جایگزینی موتا یعنی آلونسو، خاوی مارتینز و بوسکتس نیز فکر می کنند.

مجتبی بازدید : 20 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

طرفداری - به گزارش وب سایت AS سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال پورتو پرتغال پس از نمایش درخشان شب گذشته ایکر کاسیاس دروازه بان با تجربه خود برابر والنسیا از انگیزه های بالای کاپیتان تیم ملی اسپانیا برای فصل آینده خبر داد.

او بازیکنی است که با تجربه بسیار بالا به پورتو آمده اما نکته این جا است که از روز نخست به اندازه یک جوان 20 ساله برای حضور در تمرینات و مسابقات انگیزه و اشتیاق داشته است . ما واقعا خوشحالیم که می توانیم از این دو خصوصیت او  (تجربه و انگیزه بالا) استفاده بهینه را ببریم.

مجتبی بازدید : 40 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

رئال کلاب-روز گذشته بود که دو باشگاه رئال زاراگوسا و رئال مادرید، انتقال خسوس وایخو، کاپتیان تیم زیر 19 ساله های اسپانیا به تیم مادریدی را تایید کردند. رئال با رقم 5 میلیون یورو و به مدت 6 فصل وایخو را به خدمت گرفت. این مدافع آینده دار، یک فصل دیگر اما بصورت قرضی برای زاراگوسا بازی خواهد کرد.

پیش از وایخو، رئال مادرید 4 بازیکن دیگر نیز از زاراگوسا خریداری کرده بود. آتینزا در دهه 50، خورخه والدانو در دهه 80، ویارویا در اوایل دهه 90 و فرناندو مورینتس در سال 1997.  از این 4 بازیکن، والدانو و مورینتس در رئال مادرید بسیار خوش درخشیدند. حال باید دید که عملکرد وایخو در تیم کهکشانی ها چگونه خواهد بود.

مجتبی بازدید : 34 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

رئال مادرید: ناواس، دنیلو، په په، واران، آربلوآ، کاسیمیرو، مودریچ، بیل ، وازکز، بنزما و رونالدو

میلان: لوپز، دی شیلیو، الکس، الی، آنتونلی، پولی، دی یانگ، برتولاچی، سوسو، نیانگ و چرچی

مجتبی بازدید : 24 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

رئال کلاب : دل بوسکه در مورد حملات شدید مربی چلسی به رافا بنیتز ، سرمربی رئال مادرید اظهار نظر کرد.


وی اظهار داشت :” قطعا آنها هر دویشان کاربلد هستند و عقل دارند که بدانند چه کار می کنند.”

مجتبی بازدید : 28 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

رئال کلاب- زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید کاستیا در مصاحبه با BFM TV اظهار داشت:

در ماریا از آن دسته بازیکنانی است که می تواند شما را به سطح بالاتری ارتقا دهد. این چیزی است که آنها برای پیش روی بیشتر در چمپیونزلیگ به آن احتیاج دارند. آنخل دی ماریا می تواند با انرژی خود کمک کند، و هنگامی که شتاب می گیرد تفاوت ها را رقم می زند، و کیفیت انجام هر کاری را دارد. فکر می کنم این اتفاق طی چند روز آینده رخ خواهد داد.

 زیدان همچنین در انتخابات ریاست فیفا از هموطن خود میشل پلاتینی حمایت کرد و گفت:

او خوب کار خواهد کرد. او فرد ایده آلی برای روی کار آمدن در این پست می باشد. من از او حمایت خواهم کرد، او کار خوبی انجام داده است. مسلماً به او رأی خواهم داد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام گزینه موجود جانشین مناسبی برای کاسیاس است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 280
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 11,899
  • بازدید کلی : 46,785